Om Postman från Paloma

Vi är inte billigast men vi vill ge bäst service och kvalité

Vi har både små och stora kunder, företag, offentlig sektor och föreningar. Med ett gemensamt: De gillar bra service och hög kvalité. Vår supportnöjdhet pendlar mellan 97% till 100%. Här är några citat från våra kunder:

"Paloma är helt enkelt suveräna. Superbra support, de är lyhörda för våra önskemål och de förbättrar systemen hela tiden. Vi är grymt nöjda med våra första 6 år och vi ser fram emot att fortsätta skicka nyhetsbrev via Postman" Malin Croner, Dalarnas Business
www.dalarnabusiness.se

”Jag har varit kund i 10 år hos Paloma och jag har haft stor nytta av Postman för att skapa och skicka mina nyhetsbrev." Torbjörn Schyberg 78 år, Schybergsfilateli
https://www.tradera.com/campaign/storauktion-schybergsfilateli


"Snabba svar, snabbt åtgärdat (det som gick att lösa) och trevlig kommunikation. Fick även ett extra meddelande ang mitt ärende för att uppmärksamma på en ny lösning." Johanne Pernklint
www.larjeanstradgardar.se


"Snabbt och enkelt förklarat. Toppen support!" Magnus Holmén
www.gelins-kgk.se

"Grymt bra support! Kort väntetid och pedagogiska medarbetare med hög kompetens. +++++ i betyg!" Emil
https://malardalen.coompanion.se

"Snabb feed-back med tydliga instruktioner om hur jag skulle gå vidare med min egen IT-avdelning. Är mycket nöjd!" Veronica Bäcker
www.wassara.com


"Får alltid så bra hjälp, både per telefon och via mail. Ni tålmodiga människor på Palomas Support, TACK för all hjälp!" Hälsar och vinkar från Kulinariet i Stora Skedvi/Maria
www.kulinariet.se


"Rapid response service which is crucial in a communications every-day job-situation!" Sissel Hegvik  
www.coor.com


"Mycket nöjda med Palomas service och support. Vi får alltid snabb hjälp och pedagogiskt förklarat."
www.interimsearch.com

 

Några siffror som vi är stolta över

  • Vi har över 1400 betalande kunder (Och flera tusen använder våra kostnadsfria licenser)
  • Vår Net Promotor Score (NPS) är 60, vilket betraktas som extremt bra (mars 2018)
  • Kundnöjdheten på vår support ligger på 97 procent
  • Vi är 14 anställda …
  • … och 100 procent av dem rekommenderar Paloma som arbetsplats
  • Vi lanserade första versionen redan 2002
  • Vi har Triple-A rating (endast 3 procent av alla bolag har det)

 

Högsta kreditranking

Vad kan vi erbjuda dig?

Paloma har utvecklat två produkter, Postman för nyhetsbrev och Magnet för evenemang och biljettförsäljning. Du kan använda produkterna var och en för sig, eller tillsammans. Vi stoppar in det dyrbaraste vi har i våra produkter och vår service: Vår passion och vilja till hög kvalité.

De flesta av våra kunder är små och medelstora företag. Offentlig sektor gillar oss också. I Hedemora i Dalarna tar vi på ägarledda Paloma hand om våra kunder, sida vid sida med gänget som programmerar, designar och vidareutvecklar. Tillsammans med vårt bästa team - våra kunder - förfinar vi löpande våra produkter. Du kanske frågar dig vad du vinner på det? Jo! Du får helt enkelt produkter som vi har full kontroll över - från ax till limpa - med en supportgrupp som sitter nära utvecklingsgänget. Och vi frågar och lyssnar på våra kunder!

STARTA GRATISKONTO NU!

Få våra smarta tips och öka din kunskap om nyhetsbrev, enkäter och evenemang via vårt nyhetsbrev. Nyhetsbrevet utkommer med ca 10 nummer om året och vi lämnar naturligtvis inte ut din adress till någon och skickar inget annat än nyhetsbrev från oss till dig. Genom att prenumerera samtycker du till att vi använder din e-postadress till att skicka våra kunskapsbrev till dig. Mycket nöje!

Lämna följande fält tomt