Vad tycker våra kunder?

Läs och inspireras. Vi hjälper dig till framgång.

Slöseriombudsmannen använder Paloma till event och nyhetsbrev

Att hantera ett stort antal anmälningar är inte helt lätt. Men att använda Palomas eventverktyg Magnet gjorde eventadminstrationen både rolig och enkel.

Martin Borgs är filmare och författare och har den senaste tiden gjort sig känd som Slöseriombudsmannen, framför allt genom facebooksidan med samma namn.  Fram till augusti 2013 hade sidan drygt 25 000 gilla-markeringar. Slöseriombudsmannen arbetar på uppdrag av Skattebetalarnas förening och Martin Borgs sitter även i dess styrelse.

Slöseriombudsmannen har som uppgift att informera svenska folket om fall där skattepengar används felaktigt. Detta görs till exempel genom publicering av filmklipp på Youtube och statusuppdateringar på Facebook, men även genom arrangemang av event och föreläsningar.

Magnet kom till nytta i Almedalen

Martin Borgs har valt att använda Palomas eventverktyg Magnet för att lättare kunna hantera anmälningar när han håller sina evenemang och kommer även att använda fler av Palomas verktyg till övrig kommunikation framöver.

– Jag har länge varit sugen på Palomas tjänster eftersom jag redan nu prenumererar på många nyhetsbrev som är gjorda med Palomas verktyg för nyhetsbrev, Psotman. Dessutom tycker jag att det är roligt att anlita ett företag som kommer från Dalarna, där jag själv bor, säger Martin Borgs.

Under sommaren arrangerade Martin Borgs ett evenemang under Almedalsveckan i Visby där han hade över 400 besökare. Han höll då en stand up-show med namnet ”Skratta eller gråta” på temat slöseri.

– Att hantera ett stort antal anmälningar är inte helt lätt. Men att använda Palomas eventverktyg Magnet gjorde eventadminstrationen både rolig och enkel, säger Martin Borgs.

Enkelheten gör verktyget roligt att använda

Det Martin främst lyfter fram som fördelar är att verktyget är så lätt att förstå sig på, samt att den snygga grafiska utformningen gör det hela mycket roligare att arbeta med.

– Det är smidigt för både kunden och för oss som ska administrera gästanmälningarna. Man köper biljetten och kan själv skriva ut den med streckkod och allt. Sedan är det bara för oss att ta emot gästerna genom att skanna av biljetterna med en vanlig smartphone.

Mycket god support från Paloma

Martin Borgs tycker att servicen han fick från Paloma var något som underlättade mycket när han skulle komma igång med Magnet.

– Jag uppskattade att man kunde få så bra personlig rådgivning och att Paloma kunde skräddarsy de lösningar och de tjänster som passade mig. Jag kommer att använda fler av Palomas verktyg framöver och har bland annat börjat titta på deras nyhetsbrevsverktyg Postman och enlkätverktyget Kurios, säger Martin Borgs.

Slöseriombudsmannens hemsida hittar du här

Slöseriombudsmannen på Facebook hittar du här

Läs om vårt eventadministrationsverktyg, Magnet, här

Fler referenser

Läs hur fler kunder jobbar med våra verktyg!

Skapa ditt gratiskonto!

Alla funktioner ingår:
• 500 fria mailutskick per månad
• 100 personer kan svara på din enkät
• Bjud in 300 eventdeltagare
Full e-mejl support. Allt detta gratis!

Lär dig mer, vi hjälper dig på traven

Du får våra kostnadsfria handböcker när du skapar ett gratis konto hos oss, sprängfyllda med kunskap. Få ett försprång och bli ännu bättre marknadsförare

Du är snart igång!

Vi kommer att skicka ett aktiveringsmail till din e-postadress Klicka på länken i brevet för att aktivera kontot..

Aktivering av nya konton sker under kontorstid. Skulle du inte få något mail, kontakta oss på support@paloma.se

Det ska vara lätt att vara kund hos Paloma

Inga startavgifter, ingen bindningstid,
fria webinar och fri support.