Vad tycker våra kunder?

Läs och inspireras. Vi hjälper dig till framgång.

”Postman är smidigt och lättarbetat”

Vi valde Postman eftersom det är ett lättarbetat och mycket effektivt verktyg.

Linneas ansvar är att utveckla och uppdatera hemsidan och de sociala medierna. En stor del av arbetet är också det nyhetsbrevet som går ut via nyhetsbrev till tusentals prenumeranter i hela Sverige.

– Våra nyhetsbrev är en mycket viktig del i vår kommunikation. Det gäller inte bara våra relationer med kunderna, utan även med andra intressenter, säger Linnea Eriksson.

Nyhetsbrevet kommer ut cirka åtta gånger per år och tar upp aktuella händelser, events, erbjudanden och nya bilmodeller. Det är viktigt att brevet både erbjuder läsvärde och särskilda erbjudanden.

– I senaste numret, berättade vi bland annat om vår sommarkampanj och skrev om vår närvaro under Almedalsveckan, säger Linnea Eriksson.

Valde Postman med omsorg

Mitsubishi Motors har nyligen gått över till Postman då tidigare leverantörer inte kunde leva upp till kravet på enkelhet och effektivitet i hanteringen.

– Vi valde Postmans nyhetsbrevsverktyg eftersom det är ett lättarbetat och ett mycket effektivt verktyg.

Linnea framhäver Drag and drop-fuktionen som en enkel och smidig lösning för snabb design av nyhetsbrev. Men hon tycker att Postman har fler lösningar som ger fördelar gentemot andra nyhetsbrevsverktyg.

– Postmans nyhetsbrevsverktyg har smidiga funktioner när det gäller att filtrera och segmentera prenumeranterna i olika grupper för att på så vis rikta informationen. Vi har också haft nytta av statistikverktyget för att se vilka artiklar som blir mest lästa. Det gör att vi lättare får inblick i vad som intresserar våra läsare, säger Linnea Eriksson.

Ser behov av ytterligare Paloma-funktioner

Mitsubishi Motors har valt att börja med ett litet paket av Palomas tjänster, men Linnea Eriksson ser redan nu behovet av Palomas tilläggstjänster som till exempel koppling till telefonnummer för sms-utskick och undersökningar.

– Vi kommer förmodligen att utöka vår beställning av Paloma-tjänster. Jag har fått bra service och god hjälp från Paloma och den kontakt jag har haft med dem har varit väldigt smidig, vilket underlättar mitt arbete, säger Linnea Eriksson.

Fler referenser

Läs hur fler kunder jobbar med våra verktyg!

Skapa ditt gratiskonto!

Alla funktioner ingår:
• 500 fria mailutskick per månad
• 100 personer kan svara på din enkät
• Bjud in 300 eventdeltagare
Full e-mejl support. Allt detta gratis!

Lär dig mer, vi hjälper dig på traven

Du får våra kostnadsfria handböcker när du skapar ett gratis konto hos oss, sprängfyllda med kunskap. Få ett försprång och bli ännu bättre marknadsförare

Du är snart igång!

Vi kommer att skicka ett aktiveringsmail till din e-postadress Klicka på länken i brevet för att aktivera kontot..

Aktivering av nya konton sker under kontorstid. Skulle du inte få något mail, kontakta oss på support@paloma.se

Det ska vara lätt att vara kund hos Paloma

Inga startavgifter, ingen bindningstid,
fria webinar och fri support.